وقتی دختر مایکل جکسون قهرمان می شود
بزرگترين وبلاگ عاشقانه براي دختران و پسران
بهترين و زيباترين وبلاگ عاشقانه براي شما دختران و پسران


http://dl.loo30yan.com/fasl-p-1390/47-2.jpg

این نوجوان 13 ساله که تنها دختر مایکل جکسون است با بازی در یک فیلم فانتزی و در نقش یک سوپر قهرمان جای خود را در دنیای هنر پیدا کرد و دنباله رو پدر مرحومش شد.

خانواده جکسون از او خواسته بودند تا 18 سالگی صبر کند و سپس از نظر مالی زندگی کاری مستقلی را شروع کند اما وی برای بازی در این فیلم اصرار داشت. او به مادر بزرگش گفته است پیام این فیلم با رویاهای قلبی پدرش یکی است و برای همین می خواهد در این فیلم بازی کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:عکس های دختر مایکل جکسون نمایش دختر مایکل جکسون بازی دختر مایکل جکسون فیلم دختر مایکل جکسون دختر مایکل جکسون مصاحبه با دختر مایکل جکسون وقتی دختر مایکل جکسون سوپر قهرمان می شود + عکس وقتی دختر مایکل جکسون قهرمان می شود این نوجوان 13 ساله که تنها دختر مایکل جکسون است با بازی در یک فیلم فانتزی و در نقش یک سوپر قهرمان جای خود را در دنیای هنر پیدا کرد و دنباله رو پدر مرحومش شد , خانواده جکسون از او خواسته بودند تا 18 سالگی صبر کند و سپس از نظر مالی زندگی کاری مستقلی را شروع کند اما وی برای بازی در این فیلم اصرار داشت, او به مادر بزرگش گفته است پیام این فیلم با رویاهای قلبی پدرش یکی است و برای همین می خواهد در این فیلم بازی کند,,
ارسال توسط امير حسين